3.01.2011

Pete Postlethwaite 1946 - 2010


Haberi görünce çok üzüldüm doğrusu. İlk kez hangi filmde görmüştüm ( daha doğrusu farkına varmıştım )  emin değilim, ya The Usual Suspects olmalı, ya da In The Name Of The Father. Ama 90'ların ortalarından bu yana sevdiğim ve daha da önemlisi saygı duyduğum oyunculardan biriydi Pete Postlethwaite. Bir oyuncuda en çok önem verdiğim özelliklere sahipti. Gözleriyle oynar, sükunetiyle ve içe dönük tarzıyla karakterin en derinlerinden çıkarırdı duyguyu. Onu büyük bir merak ve tedirginlikle izlerdiniz, acaba şimdi ne yapacak duygusuyla. En son The Town'da izlemiş ve bir kez daha hayranlık duymuştum. Karşılıklı oynadığı rol arkadaşlarına ders vermişti bana sorarsanız, tabii anlayana. Kansermiş meğer. Huzur içinde ölmüş, öyle diyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder