3.03.2011

Hunger Games için yarış başladı


Suzanne Collins'in Hunger Games ( Açlık Oyunları adıyla dilimize çevrildi ) romanları önümüzdeki dönemin Twilight'ı ya da Ejderha Dövmeli Kız'ı olacak gibi görünüyor. Bir kez daha olayların merkezinde genç bir kız var ve üçlemenin sinema uyarlamasında bu kızı kimin oynayacağı sorusu şu sıralar Hollywood'da çok popüler bir soru. Herşeyden önce şunu belirteyim, Twilight romanlarını okumadım ama filmlerini izledim ve berbat olduklarını düşünüyorum. Müzikleri dışında filmlerde elle tutulur hiç bir şey yok kanımca. Öte yandan Millenium üçlemesini de okumadım ama Noomie Rapace'ın başrolünü üstlendiği film serisini izledim ve beğendim. Fincher'ın Hollywood uyarlamasında ne yapacağını da merak ediyorum doğrusu. Üstelik boş bir vaktimde romanlara da bir şans verebilirim gibi geliyor bana. Hunger Games romanlarını da henüz okumadım ama filmi merak ediyorum ve başrolde kimin olacağı konusunu da ilginç buluyorum. Bu yılki favorim Jennifer Lawrence'ın yarışta önde olduğu söyleniyor ama Coen'lerin keşfi Hailee Steinfeld rolü kaparsa çok şaşırmam doğrusu, zira yaşı daha uygun ( romandaki Katniss Everdeen 16 yaşında ). Üçüncü adaysa Abigail Breslin ve o da çok iyi bir oyuncu aslına bakarsanız. Yaşı biraz küçük gerçi ama, olabilir. Yani bu üç isimden hangisi oynarsa oynasın, seçim yanlış olmayacakmış gibi görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder