10.05.2011

Aynı hikayeyi kaçıncı kez izleyeceğiz?


Bu soruma bir yanıt alamayacağımı biliyorum elbette. Retorik bir soru. Ama yine de meşru bir soru bence, zira Hollywood ve TV kanalları dönüp dolaşıp aynı yemeği pişiriyor gibi geliyor bana. Hatırlayanlar vardır, 1990 tarihli Nikita ile Luc Besson kariyerinin en başarılı işlerinden birine imza atmıştı. Gerçi ben leon'cuyumdur ama olsun, Anne Parillaud'nun başrolünü üstlendiği Nikita sağlam bir filmdir yine de. Tabii Hollywood hemen atladı ve filmin remake'ini yaptı: Point of No Return. Bridget Fonda'nın oynadığı film kötü bir kopyadan ibaretti. 1997 - 2001 arası Kanada televizyonlarında yayınlanan La Femma Nikita dizisini hiç saymıyorum bile. Onu izleme fırsatım olmadı hiç. Ama geçen yıl başlayan Nikita'yı birkaç bölüm izleme fırsatı buldum ve Maggie Q ile Lyndsy Fonseca'nın başrollerini paylaştığı diziden çabucak sıkıldım. Şimdi de sırada Colombiana var. Luc Besson'un yazıp, yapımcılığını üstlendiği film yine Nikita'nın izinden gidiyor. Başrolde de Avatar ile parlayan Zoe Saldana var. Tabii filmin kendisini henüz izlemedik, elimizde sadece yukarıdaki trailer var, ama konu çok yakın bence. Yine de bir şans vermek gerek, belki yeni bir twist bulmuşlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder