25.06.2012

En komik 50 komedi


Empire dergisinin okurları gelmiş geçmiş en komik 50 filmi seçmiş. Açıkçası Airplane'in zirveyi kaptığı oylamada benim onayladığım çok fazla film yok. Airplane'in komedi anlayışını nedense hiç sevmiyorum. Aynı şekilde Naked Gun, Dumb and Dumber gibi filmler de benim listemde yer almazdı. The Big Lebowski (ki Empire okurları 3. sıraya koymuş ) ise benim listemde 1. olabilir rahatlıkla. Öte yandan Empire listesinde nedense hiç Pembe Panter filmi yok. Üstelik The Party'ye de rastlamadım ki bu durum bence bir hayli şaşırtıcı. Peter Sellers'den sadece Dr. Strangelove var. Monty Phyton filmleri ( Life of Brian ve Holy Grail ) ise ilk 5'e girmiş. Bence de yerleri doğrudur. Judd Apatow ekolü, çok sevdiğim filmler üretmediğinden olsa gerek, benden oy alamazdı ama burada The Hangover ve Superbad gibi görece daha iyi filmleri var ki, olabilir. Tüm listeye ulaşmak için buraya bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder